Virtuvės Fėjos

Virtuvės Fėjos

2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

Kaip mes vaiduoklių šventei ruošiamės:)


"Heloween'as heloween'as" - skanduoja reklaminiai lankstinukai.
Pirkite Heloween'o kostiumus - išsiskirkite iš minios.
O ką, jei man ta "minia" visai nerūpi?
O ką, jei aš einu savais keliais?
Nepritapėlė...
Gal...
Tik, ranką prie širdies pridėjus galiu pasakyt, kad man tas Heloween'as kaip šuniui penkta koja...
Nežavi manęs Drakulų, vampyrų kostiumai, krauju pasruvę akys, perbalę veidai.
Man taip gražu Vėlinių vakarą nueit į kapines, kada temstant kapai paskesta žvakių liepsnelių jūroj...
Pamemat tą metą, kada žvakelių nebuvo stikliniuose indeliuose, kada tempdavom plėvelę ar celofaninius maišelius, paramstydavom juos pagaliukais, viduje pridegdavom žvakelių, kad vėjas neužpūstų.
Aš atsimenu :)
Gražu.
Tai apie tą vaiduoklių šventę.
Kol aš čia dėstau savo mintis ir blevyzgoju, mano šeiminykščiai skaptuoja moliūgus :)


Pranciškus rezga planą kaip kuo baisesnį veidą išpjauti, Motiejus bėginėja aplinkui ir viską tikrina(mažas jis dar, peilio į rankas jam niekas neduoda).
Tėtis mūsų ramiai kamputyje įsispraudęs irgi moliųgą gražina.
Moliūgų mūsų darže kaip ir kitų gėrybių užderėjo gausiai :D
Gražus man pats procesas pasidaryt žibintą iš didelio oranžinio, žalio ar baltašonio moliūgo.
O maistai maistai...
Visokiausių galima prigaminti ir nebus pabaigos :)
Prisiminiau pasaką apie Pelenę, kaip burtininkė jai iš moliūgo karietą padarė:).
Man visa tai asocijuojasi su rudens įpusėjimu, persivertimu žiemos link.
O moliūgas juk simbolizuoja Saulę:)
Kol mano šeimos vyrai užsiėmę, iš likusių išpaustytų moliųgų dalių viriau trintą moliūgų sriubą su grietininiu petražolių pesto ir batono skrebučiais


6 valgytojams reikės:

4 vidutinio dydžio bulvių
300 g moliūgų tyrės
žiupsnelio druskos
svogūno
saujos smulkintų saliero lapelių
žiupsnelio maltų juodųjų pipirų
1 V Š sviesto
4 riekių batono
grietinės
petražolių pesto

Gaminimas:

Nuluptas bulves, pusiau perpjautą svogūną išviriau.
Į puodą su bulvėmis ir jų nuoviru supyliau moliūgų tyrę.
Paskaninau druska, pipirais, šaukštu sviesto.
Viską sutryniau maisto smulkintuvu iki vientisos masės.
Subėriau smulkiai supjaustyrus salierų lapelius.
Maišydama sriubą pakaitinau iki užvirimo.
Skrebučiai:
Batono riekeles supjausčiau kubeliais ir paskrudinau keptuvėje.
Petražolių pesto sumaišiau su grietine.
Sriubą supilsčiau į lėkštes, užpyliau grietinės - patražolių perto padažo ir užbėriau skrebučių.

SKANAUS !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą